Mijn eerste reis - Reisverslagen van Lisette Zandbergen - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Lisette Zandbergen - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

Samen met Charlotte ben ik zaterdagochtend naar Finland gevlogen om te ontdekken hoe de mensen in Finland zich bezig houden met de kunst.

Recente Reisverslagen:

08 April 2014

Schilderen, schilderen en nog eens schilderen

02 April 2014

Heimwee naar het thuisfront

28 Maart 2014

Al bijna een echte Fin?

24 Maart 2014

De eerste paar dagen
Lisette

Samen met Charlotte zit ik drie weken in Finland en voor degene die het leuk vinden kunnen ze hier lezen wat we zoal meemaken.

Actief sinds 24 Maart 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2667

Voorgaande reizen:

22 Maart 2014 - 12 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: